top of page
  • תמונת הסופר/תMadame Wix

מה הופך את WIX לבחירה הנכונה ביותר?

עודכן: 19 במרץ

קלות שימוש, שירות לקוחות 24/7, אבטחה גבוהה וחדשנות יצירתית הופכות את וויקס לפלטפורמה אידאלית לעיצוב ובניית האתר הבא שלך.

פתיח המוטו של וויקס " ייראו מושלם אונליין"
וויקס היא פלטפורמה לעיצוב ובניית אתרים בפיתוח כחול-לבן וכיום היא מוערכת בלמעלה מ-5.8 מיליארד דולר ומונה כלמעלה מ- 180 מיליון משתמשים ב-190 מדינות שונות בעולם.

מה שהפך את וויקס לבחירה המועדפת היא קלות השימוש בפלטפורמה, מגוון רחב של תבניות המתאימות לכל סוג אתר מבלוג ועד לחנויות סחר וירטואליות עם מאות מוצרים, שירות לקוחות שזמין 24/7, חדשנות ובעיקר חווית המשתמש לבעלי העסקים אשר מחליטים לבנות בה אתר.


בוויקס הכל In-House, אתר, תוכנית אחסון, דומיין ואימייל עסקי

אחד היתרונות הבולטים של וויקס היא העובדה שהכל נמצא במקום אחד. עיצוב והקמת האתר, בחירת תוכניות אחסון ורכישת דומיין - אותו מקבלים לשנה מתנה במנויי פרימיום ומעלה, אימייל עם כתובת האתר ומערכת ניהול אתר קלילה ופשוטה להבנה.


נסחרת בנאסד"ק ומתפתחת לתחומים נוספים

וויקס נסחרת בנאסד"ק ושווי החברה נכון ל-11 בספטמבר הוא 5.8 מיליארד דולרים.

מה שמעלה את וויקס היישר למעלה היא העובדה שהחברה פיתחה כלי ניהול פנימי לניהול משימות שב-2012 הפך לחברה עצמאית שכולכם בוודאי שמעתם עליה הלוא היא מאנדיי MONDAY.COM ובמאי 2020 רכשה גם את חברת RISE.AI המתמחה בשיווק וקידום אתרי אינטרנט מה שמרמז לנו על תוכניות גדולות בעתיד והשקעה בלתי פוסקת מצד החברה להתפתח ולגדול בתחום.


הכל התחיל מקושי ומשם התפתח לחלום שמתגשם

ויקס נוסדה בשנת 2006 על ידי אבישי אברהמי (מנכ"ל), ד"ר אורית מוסינזון, נדב אברהמי (סמנכ"ל מחקר ופיתוח) וגיורא קפלן (מנהל טכנולוגי). הארבעה עבדו על סטארט אפ אחר ובמהלך העבודה הם רצו לפתוח אתר אינטרנט לסטארט אפ. הם נתקלו בקשיים בהקמת האתר כשהבינו שהתהליך מסובך ובעקבות החוויה הם עלה הרעיון ליצור פלטפורמה לעיצוב ובניית אתרים שתיהיה זמינה לכולם ובעיקר ידידותית למשתמש.

המחירים נוחים והבחירה משתלמת

ויקס ידועים במחירי האחסון הזולים ביותר בשוק ומערכת ניהול פשוטה, קלה וידידותית לבעלי האתרים מה שמונע תלות במתכנתת או בבעל מקצוע כזה או אחר. את רוב פעולות הניהול ניתן לבצע בקלות מלוח הניהול האחורי של האתר וגם אם אתם קוראים לעצכם " אנטי-טכנולוגיים" עם המערכת של וויקס אין לנו ספק שתסתדרו ותגלו שוויקס היא הפתרון המאובטח, יציב והמשתלם ביותר עבורכם.

wix.com
וויקס פלטפורמה לעיצוב ובניית אתרים

רוצה לבנות אתר? MadameWix כאן לשירותך

מוזמנים ליצור איתנו קשר

משרד: 0507199090

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page